Prispevki

 On

Otroški jedilnik od 8. do 12. 10.

Pozdravljeni!
Kadar se prehlajenim noskom in rastočim zobkom pridruži še mrzlo in mokro vreme, je najboljša ideja kavč, pravljice, dobra muzika in Lego kocke. In uspešno preživimo še tako naporen teden.
Zeleni Zabojček nas je ta teden razveselil s sladkim eko grozdjem in jabolki, da smo se malo pocrkljali za malico. Cikorija je bila najbolj vprašljiva, ampak smo jo tako dobro skrili, da se čisto nihče ni pritoževal, da mora jesti grozno zeleno in grenko zelenjavo 😉
Vsem malim in velikim zabojčkarjem želimo lep vikend. Tudi deževni jesenski dnevi so lahko prijetni, kajne?

varuška Sabina

P.S. Če vas zanima kaj več o nas, pobrskajte po www.chaska.si

Jedilnik za ta teden:

ponedeljek
Z: pirini kosmiči (namočeni en dan prej) z marelično kašo
M: domača skuta z banano (trenutno največji hit v našem varstvu)
K: goveja juha z domačimi rezanci, govedina iz juhe, kuhan korenček, pečen krompir
M: grozdje

torek
Z: riževa kašica z naribanim jabolkom
M: sok iz kumar, zelene solate in jabolka
K: bučna juha, domači zelenjavni polpeti
M: skuta z lanenim oljem

sreda
Z: ovseni kosmiči s sojinim mlekom
M: pirine palčke, domač sir
K: enolončnica iz črne in rjave leče, korenja, bučk, paprike in paradižnika
M: pečeno jabolko

četrtek
Z: domač kruh z maslom in medom
M: grozdje, pirino-rožičeve palčke
K: rižota (koščki purana, bučke, paradižnik, paprika, rozine)
M: jabolko

petek
Z: ajdovi napihnjenci z jabolčno čežano
M: smoothie z banano, kozjim mlekom in prosenimi kosmiči
K: Zelenjavni narastek*
M: skuta s slivovo kašo

CHASKIN RECEPT TEDNA

zelenjavni narastek

(od okrog 9 mesecev dalje)

Potrebujemo:

  • 1 zavojček polnozrnatega vlečenega testa
  • žlico kokosovega masla
  • pol kg eko mlete govedine
  • 1 čebulo
  • 3 paradižnike
  • približno 1 kg cikorije (lahko tudi več)
  • 4 žlice riževe moke
  • 1 liter riževega (ali drugega) mleka
  • muškatni orešček, sol, poper po okusu

Priprava:
– cikorijo operemo, narežemo na 5 cm široke trakove in pokuhamo v rahlo osoljeni vodi. Odcedimo;
– čebulo in mleto govedino podušimo na kokosovem maslu;
– rRiževo moko in mleko kuhamo na majhnem ognju toliko časa, da dobimo gostljato omakico – bešamel. Posolimo, rahlo popopramo in dodamo ščepec muškatnega oreščka;
– V malo večji, rahlo namaščen pekač naložimo: plast vlečenega testa, plast cikorije, plast mletega testa, prelijemo s polovico bešamela, naložimo še plast cikorije, plast na tanko narezanih paradižnikov in prelijemo še z drugo polovico bešamela. Po želji lahko po vrhu potresemo še nariban sir ali naložimo še plast paradižnikov, tako malo za okras;
– pečemo v pečici približno 45 minut na 180*C.

Dober tek!

Namig 1: Bešamel smo naredili iz riževe moke, ki ne vsebuje glutena. Če iz recepta izpustimo še vlečeno testo (in ga nadomestimo z na kratko podušenimi listi svežega zelja, koruznimi tortiljami ali čim podobnim), je jed primerna tudi za otročke, ki ne prenašajo glutena.

Namig 2: Otrokom, ki še ne morejo prežvečiti cikorije, vse skupaj spasiramo v kašico. Ne izgleda več tako lepo, okusno je pa še vedno 😉