Zgodba iz ozadja – kakovost, kakovost, kakovost

Zabojčkanje je dejavnost, ko zelenjavo prejmemo zadnji hip in jo takoj nato zložimo v zabojčke (oboje v sredo zvečer in ponoči). Nato jo zjutraj in popoldne razvozimo. In vmes kdaj pa kdaj se dogaja marsikaj, včasih dobimo zelenjavo slabše kakovosti, včasih se jih kaj zgodi med pakiranjem in dostavo, zelenjava in sadje sta zelo živahna.
In ker verjamemo, da je za mnoge lahko slabša kakovost zelo pomemben razlog, da nikoli več ne bi naročili Zelenega zabojčka, se res trudimo, da dobite le dobre pridelke (če pa niso, da je to z razlogom, ki vam ga tudi povemo).

V tem tednu smo imeli zgodbo z blitvo. Naša kmetica Tina, tako jih tule rečemo in čisto v resnici ima drugo ime, vse skupaj je namreč hudo osebno in seveda objavljeno z njenim privoljenjem, je dostavila blitvo, ki ni bila prve kvalitete. In potem ji pišemo, da bi se iz tega kaj naučili (in ker je vse zapisano, je zelo prikladno z objavo. In objava je zelo prikladna, da vi bolje razumete, kako delamo). Takole gre:

16. 08. 12 je Gregor napisal/-a:
> Zdravo Tina,
>
> ta teden smo imeli nekaj težav z blitvo, kot si sama rekla.
>
> Lahko razumem, da je pač tako, da taka je. Je pa res, da bi nam bilo
> mnogo lažje, če bi vedeli, da je kakšna zelenjava ta teden slabše
> kakovosti in ti to veš, da nam to sporočiš, tako da lahko to vnaprej
> povemo naročnicam in tudi ceno znižamo.
>
> Mislim, da je trenutno naš glavni izziv ravno obvladovanje kakovosti,
> da naročnice včasih dobijo drugačno kot jo pričakujejo.
>
> Lepo se imej,
> Gregor

Pozdrav,
res je bila blitva nekoliko slabša na pogled kot bi si sama
želela.Preprosto je šlo za to , ko sem oddajala ponudbo je bila še
čisto lepa to je skoraj en teden pred nabiranjem.Ker je blitva zelo
občutljiva in ker želim dati iz rok kvaliteto sem se odločila nabrati
v sredo na praznik, ki ga praznujemo.Žal pa se je zgodilo, da je bila
blitva čisto pikasta in sem jo nabirala 4ure namesto ene ure 70%
blitve pa je ostalo na njivi,ker jo je bilo potrebno tako sčistiti,
saj sem vam pripeljala najboljšo ki sem jo lahko.
Stornirati naročila ob enih popoldne pa mi še na misel ni prišlo.
To sem ti napisala, da boš vedel, da sem tudi jaz bila v hudi stiski
ko nisem vedela kaj narediti, da boš morda razumel, da nimam namena
uturavati slabe robe.

Kakor koli že se je dan zaključil delovno, stresno, brez svete maše
in z glavobolom.

Pač tak je naš biznis!

lp
Tina

17. 08. 12 je Gregor napisal/-a:
> Tina,
>
> hvala za izčrpen odgovor, res cenim, da si si vzela čas.
>
> Nikoli nisem dvomil, da želiš kaj poturit. Le to bi rad, da naredimo tak
> sistem, da ljudje dobijo kakovost, ki so jo predvidevali (tudi če je
> slabša oz. še posebej takrat) pa o tem premišljujem.
>
> Ima še eno prošnjo.
> Ali lahko tvoj odgovor, brez tvojega imena, objavimo, da bodo tudi
> naročniki bolje razumeli kmečki posel, če ga želiš kaj spremeniti, sporoči.
>
> Lep, čimmanj stresen dan ti želim,
> Gregor

Pozdrav,
lahko objaviš in če želiš tudi kaj popraviš.

Pa še to.To sem napisala zato, ker se mi je že velikokrat zgodilo, da
zaradi pomankanja komunikacije gre lahko marsikaj narobe.

L.P
Tina