Pogosta vprašanja

Da vam bo laže, smo nabrali nekaj odgovor na vaša vprašanja in jih razvrstili takole:

Ob prvem naročilu

Takole na kratko nekaj najpogostejših vprašanj ob prvem naročilu (in kar se le da kratkih odgovorov nanje, seveda):

Kje najdem cene in kako naročim?
Vse cene najdete v naši spletni trgovini, izberete Vstop brez prijave in ob koncu naročila vnesete svoje podatke.  Naročite lahko poljubne količine (po kosih ali kilogramih, recimo 3 korenčke ali 0,39 kg korenja) ali cel zabojček, ki ga lahko poljubno spremenite (ali pa ne, če vam to ustreza).

Do kdaj moram naročiti?
Do nedelje opolnoči za torkovo in sredino dostavo, do ponedeljka opolnoči za četrtkovo dostavo ali prevzem.

Kdaj dostavljate?
Ob torkih, sredah in četrtkih (poglejte si zemljevid). Bolj točne ure ne obljubimo, vam pa pred prvim naročilom sporočimo, kdaj približno bomo zabojček predvidoma pripeljali (recimo med 10h in 11.30). Ne pozabite – če vas ni doma, vas zabojček počaka pred vrati stanovanja ali hiše.

Naročil sem v soboto, kdaj dobim zabojček?
V torek, sredo ali četrtek (že spet vam rečemo poglejte si zemljevid).

Koliko stane dostava?
Dostava po Ljubljani je brezplačna.  Tudi izven Ljubljane jih dostavimo brezplačno, če so vredni več kot 25€. Če so pa manjši kot 25€, obračunamo dostavo v višini  2,95€.

Ali lahko tri družine združimo naročilo po 12€ in vse dostavite brez stroškov poštnine na en naslov? Ali bodo vsi pridelki skupaj pomešani?
Seveda lahko združite. Pridelke bomo zložili ločeno.

Ali zabojček lahko kje prevzamem?
Res je, zabojček lahko prevzamete v Ljubljani (blizu BTCja -Kmetija Studen, Obrije 23)  in v Šiški – Smrekarjeva 3, blizu Kina Šiška), katerokoli uro dneva in noči ob ponedeljkih in četrtkih. Po dogovoru pa tudi ostale dni.

Je kaj ceneje, če sam prevzemem?
Tudi to je res – če naročite Sezonski zabojček in ga sami prevzamete v Ljubljani, bo cenejši do 14%!

Kdaj plačam?
Vedno po prejemu zabojčka (PO prejemu, ne prej). Pred dostavo dobite po emailu elektronsko dobavnico s točnim zneskom, v zabojčku pa še tiskan račun, ta račun poravnate po tem, ko prejmete še zabojček in si ga ogledate. Vnaprej ne morete vrednosti zabojčka, ker točne vrednosti zabojčka še ne poznamo (vsak izdelek stehtamo in nato obračunamo po dejanski masi – res redke obračunamo na kos). Od predračuna, ki ga prejmete takoj po naročilu, se račun običajno ne razlikuje več kot nekaj odstotkov.

Ob prvi dostavi obračunamo škatlo v vrednosti 1€. Ob drugem in naslednjem naročilu stroška embalaže ne obračunamo več, pričakujemo pa, da boste škatlo vrnili ob naslednji dostavi. Če tega ne morete, sporočite, da pripravimo vsebino v nepovratno embalažo, ki jo obračunamo v višini 1€.

Jaz bi pa raje vedno znova preložil pridelke v svoje posode in takoj vrnil prazen zabojček
Vas čisto razumemo, ampak res ne bo šlo. Vsako prelaganje vzame vsaj 1 minuto (čisto zares pa še malo več) in na koncu dneva bi zadnji zabojček tako dostavili dobro uro kasneje (vsak voznik jih ima vsaj kakšnih 60). No, tega pa zadnji zabojčkarji ne bi bili veseli, res ne. Zato vas res prosimo za razumevanja, tu pa čisto zares.

Imate več vprašanj?
Poglejte si tule naprej (kjer je vse skupaj in še kaj zraven bolj na dolgo razloženo).

Kakšne pridelke dobim v zabojčku?

Odkod je vaša (naša) zelenjava in sadje?
Iz mnogih koncev Slovenije, prav res (pozimi pa sploh kadar zmanjka slovenske hrane, pa tudi iz Avstrije in Italije). S 15 kmeti imamo sklenjene dolgoročne dogovore, delamo pa takole na okroglo s 30 eko slovenskih kmeti. Od kje so nekateri, lahko vidite tule, nekaj slikic pa tu zraven.

Govori se, da imate najboljše jagode?
Res je, ampak samo tedaj, ko je čas zanje. Pridite pa poglejte, no, pojejte.

A si lahko izberem izdelke po svoji volji in v količinah, kot si želim?
Seveda,  vedno si lahko izberete to, kar  si želite.En korenček, dva kilograma grozdja, eno bučo.
Tudi če ste abonent (in torej vsak teden prejmete zabojček), se pred potekom roka za naročilo vsak ponedeljek do polnoči prijavite in poljubno spremenite svoj zabojček (razen Sezonskega, ti so, kakršni so, a so zato cenejši do 14%).
Izberete zabojček, ki vam skoraj ustreza, ga dodate v košarico in potem po mili volji dodajate izdelke  (in odvzemate, a k temu vas seveda ne spodbujamo in to samo na tiho povemo).

No, dobro, zgovorni ste, kje  pa vidim vašo ponudbo?
Vstopite v trgovino (lahko preko povezave Nakupovanje zgoraj levo ali pa s stiskom na velik zelen gumb Trgovina sredi strani. Lahko pa tudi tole povezave prenesete https://www.zeleni-zabojcek.si/trgovina.html . Če ste prvič, izberete /Vstop brez prijave/ in naročite vse, kar vam srce poželi.

 

Kje in kdaj prejmem zabojček?

Kam dostavljate?
Pred vrata stanovanj in hiš in v pisarne.

Mislim, kam, tako, geografsko?
Aha, to pa pa tako:

  • po Ljubljani brezplačno,
  • in izven Ljubljane tudi brezplačno, razen za zabojčke, cenejše od 25€, za te je doplačilo 2,95€ po čisto vsej Sloveniji.

Izjema je Sezonski zabojček, pri tem vedno obračunamo dostavo, je pa s popustom, tako da se izplača pri vsaj 18€ naročilu (poglejte si podrobnosti o Sezonskem zabojčku, je nekoliko poseben).

Naročila sem, a čakam že dva dni, pa nič!
Na kmetih gre vse bolj preudarno. Najkasneje v nedeljo vam pišemo, kdaj in kako vam bomo dostavili .

Ali so lahko zaželim bolj točno dostavo, tri ure pač ne bom doma čakal?
Seveda, tudi mi tega nočemo početi. Zato kar pojdite na sprehod (ali pa ostanite v službi, če pač ne gre drugače ali če vam je to všeč), mi pa bomo pustili zabojček kar pred vašimi vrati. No, pri tem nam koristi, če poveste številko stanovanja, da se sosed ne bo čudil naši darežljivosti.

Mene je pa strah, da če naročim, da mi boste potem kar naprej vozili to zelenjavo!
Brez strahu! Če ne boste izrecno zapisali ali izbrali ob nakupu, bo vaše naročilo veljalo kot enkratni nakup. Spet, razen Sezonski abonentski zabojček, tega morate preklicati po prvi dostavi, ker je edini abonentski.

Kako morete biti tako počasni?
Ne, ne, nismo počasni! Prav nasprotno, ko vi naročite, mi to sporočimo našim kmetom, da naberejo vso zelenjavo, ki jo mi potem pripeljemo k vam. Nič ne prekladamo po skladiščih, zato naročamo točno to, kar ste vi naročili. In ker delamo s kmeti, ki imajo pridelke na njivah, ne z veletržnicami, to traja en cel dan (če naročite v torek, smo v četrtek že pri vas, vmes pa kmetje dirkajo po njivah).

Ali vas moram res čakati doma?
Veseli smo, ko vas vidimo, ni pa nas treba čakati (čeprav so naši fantje in dekleta, ki dostavljajo zabojčke, zelo prijazni). Več kot 40% zabojčkov svoje lastnike pričaka na pragu stanovanja, pod balkonom, na oknu in kar je še podobnih mest, kamor sosedov pes ne seže, da bi pojedel solato. To je pa edina nevarnost – doslej so neznano izginili štirje zabojčka (od približno 89838 dostavljenih na ta način). Nam se to zdi nizka cena grajenja medsebojnega zaupanja (in zaupanja do sosedov). Plačate po spletu ali preko direktne bremenitve, kot vedno.

 

Kako plačam?


Plačate vedno po (po, PO, po) prejetju zabojčka. Vso zelenjavo in sadje namreč stehtamo in obračunamo točno toliko, kot vam pripeljemo, vnaprej pa seveda ne vemo točno, kako velika bo glava solate. Vemo, da je to nekoliko čudno, ampak tako je, plačilo je PO prejemu zabojčka.

Plačate lahko z
1) nakazilom
Plačilo lahko nakažete preko spletnega bančništva (naš transakcijski račun je SI56 0310 0100 3075 451 pri SKB d.d. Uporabite UPN. Obvezno uporabite sklic, ki je naveden na tiskanem računu ali na vašem mesečnem računu.
Prvi dve številki sklica sta SI00, nato nadaljujete s številko vašega računa (recimo SI00  15409). BIC SKB banke: SKBASI2X.

2) trajnikom (oziromo direktno obremenitvijo, se temu točno reče)
Vaš račun bremenimo enkrat mesečno, 8. ali 18. Vse skupaj je zelo preprosto in varno, če se ne bi strinjali s tem, da vaš račun obremenimo, lahko to kadarkoli prekličete, če bi se pa pri tem zmotili, pa vam tudi denar nakažemo nazaj na račun.
Je pa zelo enostavno in ena skrb manj. Za to potrebujemo le vaše soglasje za bremenitev.

Ali lahko plačam z gotovino?
Ne (to je res kratek odgovor).

Ali res plačam po dostavi, ne pred dostavo?
Čisto zares. Plačate po dostavi, z nakazilom, lahko pa tudi preko direktne bremenitve (za to nam morate zaupati nekaj podatkov).

Darilni bon
Dobil sem darilni bon, pa ne vem, kaj naj z njim?
Najbolje bo, če ga vnovčite (lahko pa tudi narediti letalček iz njega, bon je iz močnega papirja in kar fino leti). Torej, če ga vnovčite, naročite izdelke po svojem okusu, kodo z bona vpišite med opombe. Če ga ne boste v celoti porabili, lahko preostanek porabite ob naslednjem nakupu, lahko pa seveda tudi doplačate, če je bon le premajhen. Ob dostavi ga pa prosimo dajte nam (radi delamo letalčke, no, to je že neresno, v arhiv ga damo)

Kaj pa če ne plačam in pobegnem (se skrijem, potuhnem, take reči)?
Potem boste imeli pa strašno slabo slabo slabo, res slabo vest in nam boste plačali kasneje. Gotovo ne boste zlorabili našega zaupanja (kot mi ne vašega, ko obljubljamo le ekološko certificirano hrano), poznamo vas! (Dobro, če se bo nabrala gora neplačanih računov, bomo šli za vami čisto do konca sveta z tropom odvetnikov in ljudmi s črnimi očali in velikimi avtomobili, saj to je jasno).

Hmm, mene pa zanima, samo ne vem, če mi bo všeč?
Tudi mi ne vemo za vas. Res je, statistika govori za nas, samo statistika je pač statistika (nekateri je ne marajo). Mogoče bo najbolje, če kar poskusite! Če vam pa ni všeč, ker ni bilo dobre kakovosti, obljubljamo vračilo denarja (in to tudi držimo).

Zakaj so najbolj pogosto naročniki razočarani:

  • pričakujejo drugačne vrsto pridelkov: včasih se slika na spletni strani razlikuje od dostavljenih pridelkov, recimo pri blitvi. Ni vedno raznobarvna, včasih je zelena listna ali pa v šopu. Dokler to ne vpliva na okus, se kaj takega lahko zgodi.
  • pričakujejo več hrane: ne predstavljajo si, koliko je 1 kg krompirja ali 0,35 kg solate. Mogoče je najbolje, da si pri nakupu izberete po kosih, kjer se le da (npr. 1 glava solate namesto 0,4 kg solate), dokler se ne navadite.
  • pričakujejo hrano, bolj spakirano: pridelki so zloženi v zabojčku, embalaži vseh vrst se res izogibamo (če se da, včasih se pa ne da). Če vas to moti, sporočite.
  • pričakujejo hrano, kot jo vidijo v trgovini: enake oblike in enakih velikosti. Tudi ekološki pridelki so lahko lepi, pravzaprav bi morali biti in običajno tudi so. Res pa nekoliko bolj varirajo v velikosti, korenčki so nekateri bolj majhni, drugi pa res veliki. Dokler to ne vpliva na kakovost (kot npr. rdeči pesi, ko je velika lahko bolj puhla), se nam to zdi sprejemljivo, vam se pa mogoče ne bo.
  • ne morejo pojesti vsega:  naročite manj za začetek, potem pa povečujete. Običajno se izkaže, da če je zelenjava doma, se jo poje (če je pa ni, se je pa ne, to kar pač je doma). Sadje se pa res le redko pokvari, prej se ga poje.
  • sadje se hitreje pokvari. Predvsem citrusi mnogo prej splesnijo, ker koža ni voskana ali kemično tretirana. Če boste citrus imeli na toplem, lahko v nekaj dneh splesni.

Če se naročite na Sveže novičke, boste o vsem tem seznanjeni (lahko se pa tudi vsak hip odjavite, jasno)!

Čujte (ejga – vstavite po želji), tole pa jaz nič ne verjamem! to je vse 100x bolj špricano, taka lepa jabolka že niso ekološka!
Reč je preprosta, so. Za vsako jabolko vam vedno povemo, čigavo je, in lepo greste in vprašate kmeta, kako on to šprica. Pa kdo ga kontrolira pa zakaj to počne in sploh taka vprašanja. Vse ga izprašajte, najbolje navzkrižno. Tudi nas dajte, pa pridite nas pogledat, ko pakiramo (še veseli bomo pomoči). Seveda smo certificirano ekološki, ampak certifikat je le prvi korak k zaupanju.

Kljub temu vam pa ni treba verjeti. Nekateri verjamejo in naročajo, drugi ne verjamejo in naročajo, ker so pridelki okusni in ker jih prinesemo domov. M

Vse lepo in prav, ampak še vedno ne vem, kako tole naročim. Kam vas pokličem?
Pokličite nas (051 499 396) ali pa nam pišite (zabojcek@zeleni-zabojcek.si), veseli vas bomo (še posebej od 9h do 17h med tednom, med vikendi pa telefoni počivajo).

Reklamacije

V zabojčku sem dobil gnilo pomarančo. Kaj zdaj?
Hmm, najbolje bo, da jo zalučate v kanto za biološke odpadke in nam to sporočite. Izdamo vam dobropis in če ste redni naročnik, se bo obračunal ob naslednjem naročilu, če pa niste, ga pa lahko tudi takoj ob plačilu odračunate.
To eko sadje, ko je enkrat nagnito, gnije res hitro in kljub temu, da preden damo pomarančo v zabojček, jo pogledamo okrog in okrog (seveda ne samo pomaranče), nam včasih kakšen nagnit kos uide.

Naslednji dni vidim gnilo jagodo v zabojčku
Nerodno je to (no, to je dobro), da so naši pridelki živi in drugi dan so lahko zanič, čeprav na dan dostave niso. Tako je smiselno najprej pojest hitro pokvarljive pridelke, nato pa tiste, ki so manj živahni. (torej za hitro pokvarljive pridelke ne morete uveljaviti reklamacije čez nekaj dni, tako je to).

Nekaj manjka v zabojčku
Kljub vsem strojem in tehtnicam se čisto zares lahko zgodi tudi to. Povejte nam, tega ne plačajte in je (razumemo pa, da ste razočarani, zato se močno trudimo, da ničesar nikoli ne pozabimo). Tudi če to opazite dan ali dva kasneje, verjamemo vam.

In vse ostalo, česar nismo dali kam drugam

A si vi malce hecate, ko tole pišete?
Hja, kar prav imate, smrtno resno počnemo le eno reč, to je vse okoli zabojčkov (izbira dobaviteljev, zlaganje, take reči), hrana je resna reč. No, vse ostalo nas pa zabava (in to tudi pokažemo, kaj čemo), če pa nas ne zabava, si pa skušamo na vsak način narediti tako, da nas (saj ne gre vedno, jasno).

Imam čisto preprosto vprašanje, ampak odgovora pa ne najdem tule gor!
Pokličite nas (051 499 396)  ali pa nam pišite (zabojcek@zeleni-zabojcek.si), veseli vas bomo (še posebej od 9h do 17h med tednom)!

Koliko vas pa je?
Pravzaprav nas je vse polno, zabojčkarjev (tudi vaš sosed je verjetno, toliko nas je).